fullt upp

Igår blev det en heldag på Ikea, sen stan med Annie. Annie slingade mitt hår, hann med en hel del.

Idag har jag annie och william varit i arninge(köpte ett par skor), jag inhandlade ett par skor annie lika så och sen åkte vi till täby och trängdes, jag skulle köpa ett par lackleggins men dom var slut så det blev bara mc donalds.

Nu sitter jag hos mamma och är barnvakt åt Alva, mamma är nere på stan och shoppar med johan.



Har massor att göra hemma igentligen, allt det sista inför julen.
Vi köpte massa möbler igår, allt är färdigt förutom williams bokhylla.
Sen hade mamma köpt bingolott till mig till uppesittar kvällen, en liten tradition som vi har här. så jag ska nog spela bingo ikväll, så länge vi orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0