försovning

igår: Vakna upp på soffan, såg att det var ljust, ååshit vad är klockan 09.15 jag börjar jobba om en kvart, fick panick. Så det var bara att slänga på sig kläder, klä på william se till att han fick frukost och sen in i bilen efter en halv timme var jag på jobbet. Hela dagen blir ju förstörd när man försover sig.

Men hade middagsgäster här hemma som bestod av Linda, Alva, Mamma och pappa.
Avi gjorde oxfile och pomes och en fylld champion som var så himla goda, den måste han göra flera gånger.
Det var trevligt, förutom att william grina nästan hela tiden för han fick inte leka i diskhon. Sen slockna han på soffan efter 7 någon gång. Men han vakna till några gånger inatt och i morse hade han feber...Jag hoppas hoppas att han blir frisk efter helgen för på måndag ska han gå luciatåg och sen blir det fika=)

Idag ska vi kolla på hus i <kvisthamra, men jag och william kanske måste vara hemma om det inte finns någon som kan vara här med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0