doktorn

idag var vi till doktorn med william, efter som han har haft hosta i 1-2 mån, lugnorna lät bra, men han hade något virus + lite svullen i halsen. vi fick hostmedicin iallafall hoppas den här är bättre än den receptfria.
Och den gången vi var på Akuten så hade han åxå virus så dom, så man börjar ju undra om det kanske är något fel, man blir ju orolig som mamma.

I morgon ska min kära mor ha william i några timmar menans jag och Avi åker till Ikea och shoppar lite nya saker/möbler.

Annars idag så har jag och william bara varit ute och åkt snowracer(stavning) han älskart och jag tycker det är skit kul själv så mig gör det inget, fast det är så jobbigt efter en stund att dra upp han i backarna. Men benmuskler=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0