vad hände???

i går var vi på lisa och jockes födelsedagskalas, och jag blev kalas=) haha jävla vin.
 
Men iallafall, jag har hur trevligt och kul som helst, såå roligt att träffa alla gamla kompisar. Så lisa och jocke ska ha ett stort tack!!

William kom hem i morse vid halv tio, och jag mådde så dåligt. Jag vaknade vid 9 så tänkte jag går ner och tar en alvedon och dricker massa vatten så går jag och vilar ett tag då brukar man må bättre, men precis när jag lade mig ner igen så plinga det på dörren då var min kära mor här med min kära son...och jag ville bara döö hade så jävla ont i huvudet..AJa jag överlevde iallafalll, men ska nog snart sova.

Avis syter camilla och hennes kille var här och hälsade på, vi käka lite lunch tog en liten promenad och sen hem och fika. Så roligt att träffa henne, hon bor i Israel just nu så man träffar henne 1 gång om året. så det är tråkigt.

näää nu blir det film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0