torsdags kvällen

ja efter jag hämtat william så blev det en sväng på stan med angelica och william, jag hittade något till Alva avslöjar mig inte ifall Linda läser. men inget speciellt.

Sen köpte jag en svart kofta åt william från kaphal, sen stod jag och kollade på ett par as coola jeans åt william men sen blev ja snål (200 kr)  hihi så jag köpte dom aldrig, Men sen när jag parkerar bilen och ska ta ut william så ligger det en kaphal påse där och då hade Angelica varit så snäll och köpt dom till william, visst är hon för underbar=) Jag har inte testat dom än men ska göra det i morgon tänkte jag och om dom passar så ska han ha dom på kalaset i mogron.

Sen har det inte hänt så mycket mer idag william somnade vid åtta, och imorgon får jag väka honom igen, tycker så synd om han, men mamma måste tjäna pengar=)

Och dagis fröken sa att han hade varit så duktig idag det hade gåt så bra där på morgonen...

Aja klart slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0