torsdag

Klockan ringde kvart i sex i morse, var länge sen jag ställde klockan så tidigt.
så väckte jag william kvart över, tyckte så synd om honom han sov så sött, han bara skacka av trött het. hoppas det går bra för han att vara så länge på dagis.

Idag blir det thaisoppa på jobbet, det är gött.

I morgon fyller williams kusin Alva 1 år så idag måste jag köpa lite pressent, har fixat en iallafall, så får se vad det blir mera.

nej nu måste jag jobba igen......ha en bra torsdag



så liten hon var här (grancanaria i februari)


Kommentarer
Postat av: Erica

Fyller hon redan 1år! Gud vad tiden går fort :/ FÖR FORT. Jag kan längta tillbaka till förra julen när Ofelia var jätteliten och det var så mysigt att vara hemma.. NU börjar jag känna att jag kommer sakna den här tiden.



Ja men precis. Vad gör dagisfröknarna åt barnet som bet William? Håller dom honom / henne under uppsikt då ?

2009-08-27 @ 10:09:42
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0