onsdag

William hade inga ny bitmärken idag iallafall,och det hade gåt bra idag. och i morgon ska han vara på dagis från halv 7, för jag ska hoppa in på städ för det är en som är hemma. Men det är bara kul + lite extra pengar.

Idag gick jag ner till arbetsförmedlingen och skrev in mig, efter som jag jobbar bara halv tid och då vill jag stämpla upp resten av tiden och då måste man söka jobb och massa papper, så mycket saker man måste göra.

Sen åkte vi ut till min mormor för hon fyllde år idag, där bjöds det på grillad hamburgare, tårta, bullar, kakor, ja det mesta. Men efter ett tag så orkade inte william längre han var för trött.. Aja vem bryr sig=)

JAG HAR FÅT ONT I MIN HALS AVI HAR SMITTAT MIG=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0