nit

det blev ingen vinnst för mig på bingon=(

William vakna 6 i morse igen, men nu sover han,  så jag måste väcka honom vid nio så att vi inte missar dagis.

Idag har jag inte så mycket planer efter dagiset, får ta dagen som den kommer, mamma kanske vill bjuda oss på fika efter, men dom kanske åker ut på sjön i det fina vädret,  man kanske ska haka på då om dom vill ha med oss.

Ja då börjar man jobba snart, vad konstigt det känns då men endå bra, få komma ín i verklligheten igen.

hörs later

Kommentarer
Postat av: Heli

Det är kul med lite förändring. Jag kanske klipper lugg till hösten/vintern igen. Tycker det är skönt att få upp håret på sommaren. Vi mår bara bra :) Jobbar och står i. Skulle inte säga nej till ett par veckor semester till. Hur mår ni? Hur lång inskolning har ni? :)

2009-08-04 @ 15:34:28
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0