lördagen

igår gjorde vi inte så mycket.
Efter William vaknade efter sin förmiddags sömn så vaknade han upp med feber och snorig=( jag vill inte vaba efter bara en vecka=( Men han har somnat nu han var helt slut.

Men iallafall så var jag en sväng på stan och sen åkte vi över till pappa och mamma och kollade på tv.
Sen på kvällen så kom Linda hit och vi käkade kräftor och det var så gott, bland dom godaste jag ätit, lobster tror jag märket hete dom var svenska.

Idag söndag så kom angelica hit och vi gjorde massa blåbärspajer(vi plockade blåbärna själva) När dom var klara åkte vi hem till angelica och fika.
Sen har jag varit ute en sväng och lekt med william.Nu sover han och jag väntar på att klockan ska bli sju för då börjar mitt program på Kanal 5.

Efter som det inte blev mycket sömn i natt så hopppas jag att vi får det den här natten.
William somnade igår halv sju men efter sju nån gång så var han vaken, då var han vaken till halv 10 kanske sen vaknade han vid 2 och somnade inte fören 4, och vid halv 6 vakna han till men då behövde han bara nappen sen halv åtta gick vi upp.

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0