igår var det fredag

igår blev det en gaanska lång promenad med Linda en sw som linda kallade det=)
Efter det åkte jag hem till ann lousie och annie mamma färgade håret och jag blev klippt, ganska mycket fick jag klippa mig, efter som det var över ett år sen jag klippte mig så håret var rätt risigt.
Å direkt efter blev det middag hemma hos mamma och pappa, grillad kyckling med potatis och sallad.
Var tvungen att åka hem direkt efter maten efter som william var super trött, men efter jag lagt honom åkte jag tillbax till mamma och fika och snacka skit kom hem vid elva.

Idag vet jag inte vad som händer, det är ganska tråkigt väder.
Men i morgon ska jag och jossan på bio, antingen blir det baksmällan eller en sommar med göran det ska bli kul. har inte varit på bio på flera år.

Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Ah, jag saknar mitt jobb så fruktansvärt. Drömmer med jämna mellan rum om det också. Dock VET jag att när väl börjar jobba kommer jag sakna dom här dagarna med Ofelia. Vakna upp varje morgon och ligga o gosa i sängen, äta frukost tillsammans, leka med henne och bara ta dagarna som dom kommer så nu när det börjar närma sig slutet så tar jag vara på dagarna bättre faktiskt.

2009-08-01 @ 14:19:13
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica \ Yulla

Ah så är det nog. Ibörjar kommer det nog bli jobbigt, sen blir det nog som du säger att man kommer in i det mer och mer och tillslut är det som bortblåst ^^

2009-08-01 @ 15:05:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0