filmer

nu har jag hunnit se en massa filmer först igår kom mamma endå och kollade på shopaholic bekännelse, i dag på förmiddagen när william var på dagis så kollade jag och angelica på baksmällan(super bra) och nu på eftermiddagen kollade jag på bröllopsduellen (så där var den). så mycket film har jag inte kollat på länge.

Fredag idag och idag blir det lugnt, men i morgon lördag så har jocke och lisa födelsedags middag som ska bli super trevligt att gå på.

på dagiset gick det som vanligt bra, William hade ramlat och fåt lite skrapsår i ansiktet men det var ingen fara, han hade lite bråttom ner för kullen bara.

Nää nu får william ta och vakna så man kan göra något, han är helt slut efter dagis=) sovit i 2½ timme nu, så det kanske blir 3 men ska nog väcka honom.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hallå! Allt bra? Vart går William på dagis nånstans? Kram

2009-08-15 @ 16:47:23
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jo tack det är bara bra! Lite småjobbigt att va ensam med alla tre om dagarna nu bara.. jag blev nog lite bortskämd av att ha Markus hemma i fem veckor under semestern! :) Haha!

2009-08-16 @ 18:52:28
URL: http://hhannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0