dag nr 4

gick bättre, vi vinkade hej då idag för första gången, han grinade lite men blev fort tyst, vi var väl borta i 30 min.
Han var ute på gården och lekte eller lekte han ståd vid vinbärsbusken åt åt vinbär hela tiden typ =)

så underbart varmt i dag och mamma och pappa ska ut på sjön, men jag kunde inte följa med för william va tvungen att sova och Avi kunde ju inte ta hand om sitt barn och låta mig åka.
Så jag får vänta tills han vaknar så kanske vi tar bilen till gräddö så får dom hämta upp oss där för dom är inte så lånngt ifrån.

Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Va skönt! :) Då verkar det gå framåt iallafall! :) Va trist att inte avi kunde ta william så du fick en dag på sjön :/

2009-08-06 @ 19:03:52
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0