dag 9

gick suvärent, dagisfröknarna tycker det känns som alla barna nu är inskolade alla är jätte duktiga, så det är jätte kul så på månda blir det hard work work ;) fast känns lite som man jobbade igår.men jobbar bara mellan 10-14.30 så inga långa dagar på dagis.

Men efter ja lämnar william så gick jag hem till mamma och fika och kollade på tv, sen gick jag och mamma och hämtade william så gick vi ner på stan, vi möte upp Angelica och ketty med alexander.
Innan hem gång så gick vi till tösses och köpte gott, så gick vi hem till mamma och fika.

William, Avi och jag åkte sen till mamma och pappa igen för avi och pappa skulle dricka öl, men jag var där en stund bara.

William har varit lite jobbig att lägga nu i 3 dagar vet inte vad det är med honom han bara grinar, första dagen grinade han en halv timme sen fick han komma ner sen somnade han, andra  dagen  grinade han 15 min och idag varade det bara i 5 så det blir ju bättre för varje dag, men förut behövde jag bara lägga honom och han somna, men det är väl en period nu.

Jag ringde min mamma nyss och fråga om hon inte ville kolla på film med migMen hon verkade inte så sugen=(

Aja ska ta bort masken nu och sen glo på ungamödrar

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0