William vill inte sova

eller vill och vill han verkar inte kuna för han är så tept  i näsan och hosat nog så att det gör ont, blir nog ingen sömn idag heller.
Jag får lite panik åxå för jag vet att Avi sku upp klockan 3 i natt för att åka och jobba och han får ju inte mycket sömn.
Men jag sa det han får åka till mamma och pappa och sova, han tyckte jag kunde göra det, men dom ska ju åxå upp tidigt och jobba så varför ska dom få lida utan anledning.
Jag kan ju inte göra så mycket åt det, förutom att vara där för han..Han har fåt hostmedicin, iprem och så har jag tagit nässugen..och jag kom ju på här fören stund att man inte ska ge hostmedicin innan dom ska sova efter som det är slemlössande ochdet gjorde ju jag klantskallen...men nu verkar han sova, en stund iallafall.
så imorgon blir det ingen host medicin innan läggning då får han det till middagen istället som man ska.

Idg har jag föresten gjort iordning lite i williams rum så nu känns det lite större, några hyllor ska upp sen ska jag nog slänga ut garderoben in till det andra rummet..

hoppas ni sover gottt natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0