vad skulle jag göra utan mina vänner

När man frågar om den ska med ut så har hon inte råd, och man har tjatat och tjatat för det var så länge sen, jag har försökt med allt ordnat skjuts, sat förut en kväll i en timma och skulle ordna med skjuts...Mina kompiar frågade mig hur orkar du?lägga ner så mycket energi på det, du vet att den inte kommer. Jag tycker man kan väl försöka. Men det blir alltid inställt i sista sekunden.
MEN när det handlar om en kille då jävlar, gick det fort och fråga om man fick låna pengar och ditan och datan.
Jag vet inte jag kanske bara e larvig, men det är ursäkter hit och dit. Tur att jag har alla mina underbara vänner som finns där.
Det är tråkigt att Alina har flyttat, vi träffas nästan aldrig, vi hörs nästan aldrig skit tråkigt, men får försöka ändra på det=)
hoppas vi ses snart, tror det var oktober sist när magnus fyllde år....allt för länge sen..

Kommentarer
Postat av: Alina

Va söt du är :)

Appråpå Grey´s avsnittet, jag var så upprörd över gårdagens avsnitt så jag laddade ner dom två kommande och kollade igenom dem idag.. USCH!!!

Hoppas att du mår bra iaf!! Puss

2009-04-23 @ 21:46:25
URL: http://alinanenonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0