tusse

Ojojoj vad gott det var med thaibuffen tack mamma och alla.

Efter vi ätit åkte jag me dom upp till jobbet och kollade vad fint dom hade gjort det, och det glänste jätte fint.
och efter det åkte jag hem till mamma och pappa och hämtade tusse(en katt) och tog med han hem till oss, han undrade lite i början men sen trivdes han nog, för han spann och lade sig isoffan och mös, så jag tror han vill bo här=)
ja men iallafall jag tog han bara för att jag skulle ta med honom till vetrinären han ska bli lejonklippt, han har så mycket tover.
Så halv 5 ska han hämtas så då får vi se hur fin han blev=)



Där har vi stora tusse, han väger 8,2 kg en main coon. här är bilden före, sen ska ni få se hur han ser  ut utan hår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0