nya skor

Ringde min kära mor och frågade om hon inte kunde följa med mig till skoman för att köpa skor till william, och det ville hon, jätte snällt.

Så nu har vi köpt ett par timberland skor, verkar sköna. ska köpa ett par stövlar åt han åxå hade inte råd med båda just nu.


här har ni dom

Sen ska jag köpa några coola gympa skor typ NIKE eller ADIDAS för dom är ju för söta.

Jag stannade en stund på en fika hos mamma.
sen åkte vi hem och badade och nu sover min gullunge och hoppas nu verkligen att han sover bätte, det känns som att han mår bätte han har inte hostat lika mycket idag, så håll tummarna=)



Nu ska jag försöka fördriva tiden tills desperate börjar, man kanske kan kolla på ugley betty.

ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0