Måndag tisdag

Jag är väldigt dålig på att skriva nu förtiden!!

Igår Måndag hade jag och ´linda tänkt åka ut och hälsa på Maria och Hugo men hon hade annat för sig, men jag földe med mamma ut dit senare vid halv fyra och köpte vagn och fikade.
Men Linda Alva och Ida var hemma hos mig.

Sen idag tisdag har jag inte gjort så mycket, vakna vid halv 7 och myste med william, sen åkte jag till jobbet och sen hem till mamma och jag är kvar här än Anglica är här åxå hon och william ligger i soffan och myser och kollar på tv.
Men vi ska börja röra oss hem nu, för william är trött.

Sen är det inge desperate idag för att det är jävla hockey, skit tråkigt, fast jag somnar ju nu för tiden framför soffan jämt, igår missade jag slutet på CSI, då kändes det helt onödigt att ha kollat på det för det är ju i slutet man får reda på allt.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jaa! men det var inte riktigt så jag menade.

Jag har jobbat söndag, måndag, tidag, onsdag. och sen så ska jag jobba helgen.

Menade mest att det vore skönt att vara ledig någon dag :)

2009-04-08 @ 14:52:29
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0