Lör,Sön

tjohoo!!
Igår  efter jobbet åkte vi till mamma sen och grillade Mormor,  Anders och gammel morfar käka åxå med oss...Och Linda och Håkan som skulle komma och fika med oss men dom fick fika själva för att vi var så sena med maten och Alva var trött.
Jag åkte hem efter maten hann inte heller att fika William  trött, sen sat jag här själv hemma och kollade på tv, hhöll på att somna framför den, men jag höll mig vaken hella CSI.
Halv elva hoppade jag i säng, men strax efter vaknade william till, sen vaknade han vid halv ett, tre, fyra somnade om vid 5 och vaknade vid halv 7 sen, och ja vad sååå trött, kunde inte hålla mina ögon uppe, men han somnade om vid 8a och då sov jg i 1½ timme iallafall och det var riktigt skönt.

Och det blev ikea sen, nya i uppsala, det var fint därvar stor.
Och värden är liten för där träffade jag Veronica W som jag inte har träffat på evigheter så det var roligt, och sen träffade vi Erica, alexander,Ofelia och Ericas mamma.

Åt för första gången riktig mat på ikea det blev köttbullar och makaroner..gottt.

Handlade lite hyllor och saker till william. sen blev det lite skit till en själv åxå , så klart=)


Jag hoppas ja får sova hela natten inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0