Lördag

Godagens!!

Igår blev det middag hos mamma, roger och inger var där och hälsade på jätte trevligt.
Vid åtta tiden skjutsade jag hem William och Avi så åke jag tillbax och tog mig ett glas eller 3 kanske. Sen blev det taxi hem vid tolv och upp vid 6 i morse med William.

Åkte ner på stan och mötte upp Jossan,roger,inger,mamma, pappa och håkan och Alva men när jag kom ner skulle dom gå hem, så jag tog bilen hem till mamma och pappa.
så blev det lite fika och grillad korv mums.

Nu sitter jag här hemma INNE i det fina varma vädret vi har idag.
Vi ska till mamma idag igen och grilla farmor och farfar kommer dit på middag åxå.
Men idag är det min tur att åka hem med William så får Avi stanna om han vill det.

Ha en solig skön dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0