helgen

Godkväll..
Igår var mamma och pappa här på middag, vi grillade oxfile hur gott som helst med grillat i det fina vädret.
Förrätt åt vi en toast med sikrom,creamfrech,rödlök,avokade, citron och dill och efterrätt blev det blåbärspaj, jätte gott blev allt.
Till fikat kom Ida och hennes mamma och lilla walter förbi jätte trevligt.
Senare efter csi miami och några glasvin och drinkar så åkte jag,Avi och pappa till Helen och Micke där det var lite folk, och jag hamnade på mobergs till sist, men va inte där så länge var hemma strax efter 2 igen, jag var direkt inte uppklädd eller fixad för att gå ut. Men jag träffade Ida och Angelica där.

Och idag har jag varit sååå trött, Angelica och jag åkte upp till skolan och städade vid 10 efter det så frågade jag mamma om hon inte vill vaara med william och självklart ville hon det.(TACK MAMMA ÄLSKAR DIG)
så jag slockna direkt vaknade vid halv 5 igen riktigt skönt. Då blev det donken och sen hem till mamma och fika.
Så undra om jag kommer somna i natt när jag sov så länge..

Men ska kolla lite tv nu hörs vidare i morgon...godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0