hallå???

Vad är det som händer, vad håller dr shepard på med, hur kan kan betesig så mot henne, han skulle ju fria lr har jag fel?
det kommer aldrig bli dom två....verkar dett som=((


Igen middag blev det för mig idag heler, hör hur magen kurrar där inne men jag får vänta tills i morgon bitti..

Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag försöka sova lite
föresten min syster ringde och fråga om vi inte ska åka till thuns på fredag, det tyckte jag lät kul för jag jag har aldrig varit där inte hon heler så det kan ju vara spännande, kanske finns fina saker till william...

sov sött

Kommentarer
Postat av: Heli

Ja visst är de snygga :) De är från Rare Fashion och finns på lite olika sidor, men jag har beställt min från Nelly. Hoppas ni hittar något fint på Thun's, det finns lite smått och gott till kidsen där :)

2009-04-23 @ 07:15:08
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0