Göra om

Jag vill gööra något med mitt hem, jag vill liva upp det lite, man tröttnar så fort, men jag vet inte bara vad jag ska hitta på jag har ingen fantasi=(
sätta upp lite hyllor och köpa nya gardiner vorre något kanske.

Linda och Alva kom hit på lunch idag, vi var nere och lekte isanden och gunga med barnen, Alva tyckte det var jätte roligt att gunga=)
och william var stark hela tiden, han tog i så han höll på att spricka=)

Sen fick vi fin besök av mormor och moster caroline, dom var inte här så länge men alltid trevligt när det kommer någon och hälsar på.

Just nu tvättar jag, är inne på andra maskinen nu ska tvätta lite nya lakan så att dom inte är så hårda. dom blir ju skönare efter några användningar och tvättar.

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0