.

Utmaningen!

Fem saker som finns i handväskan just nu:
Plånbok, läppglans, glasögon,vicks,en blöja, pennor och massa skit

Chips eller popcorn:
PopCorn


Senast köpta skiva:
Best of the killers, best of coldplay och best of Akon


Drömjobb:
ridande polis, framgångsriktjobb mattant;)


Hur många skor har du?
Ja ganska många använder inte ens hälfen av dom sen har jag massa kvar hos mamma.gillar skor

Katt eller hund:
Har inget av dom men skulle gärna vilja ha en liten söt valp

Vad har du för schampo:
Olika just nu använder jag Avis head and shulder för mitt är slut!


Vardagslyx:
När William har somnat och man kan bara slappa framför tvn och mysa


Favoritparfym:
Guccis, hugo boss femme, Armani cold, lacost pink....har måna favvisar

Gillar:
Att vara med William, min familj, vänner, sommar, vara utomlands finns hur mycket som helst

Ogillar:
Oärlighet, fötter, whisky, regn och snö M.M

Vad brukar du lyssna på för radiokanal?
P3 i norrtälje annars Nrj på datorn och i bilen

Svensk sommar med fem ord:
Kräftor, grilla, sol,gräs och cider

Tagit den här från Angelicas sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0