crasch bom bang

Nu har vi varit på stan och kollat skor åt william och kjol åt mig hittade jätte fina kjolar på åhlens måste köpa när jag fåt pengar, 200 kr är inte så mycket.

Gjorde värsta vurpan på staden åxå ajaja ramla så jag slog i huvudet HAHA det måste sätt roligt ut, jag hade händerna i fickan och jag fick verkligen inte fram dom så jag låg som en dödsäl där, var lite svart i ansiktet, slog nästan  hål i byxorna och blev helt grå på jackan, jaja inget alvarligt.

Vi hann inte åka och byta skorna så, jag och jossan ska träffas snart igen och så blir det ett par nya skor åt william, sen ska vi nog vidare på fika hos mamma och pappa.  Jag ska iallafall ta med mig munkar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0