besviken

Jag kollar alltid på vakna med the voice och igår sa dom att en hade fåt sparken och jag fattade direkt att det var ett april skämt och vem hade rätt=) jo jag.

Idag har vi inte så mycket inplanerat, kanske gå en sväng.

Jag blev lite besviken på att mitt jobb inte kunde höra med mig om jag kanske ville vara med på personalfesten dom ska ha idag, bara för man är mammaledig så borde man väl bli frågad eller har jag fel? är dom sjukskrivna mammalediga och alla bortglömda eller , vad är det för jobb....det är ju kul att komma iväg och träffa alla som man inte har gjort på så länge.


nej nu ska jag gå och tvätta babysittern, så den är ren om Johan och Ketty kanske vill ha den..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0