ågren

Idag kändes lite segt när jag vakna, vaknade upp vid åtta för det blir så ljust i rummet, men jag försökt somna om och jag vaknade då vid 11 och kände mig lite pigare.

Vi var på middag hemma hos min syster och hennes man, grillade och allt var jätte gott.
Det blev lite vin och jag hamnade sen nere på stan hemma hos maja och sen gamla stans trädgård.
Och jag har lite ångest för jag åkte upp till mobergs, VAFAN skulle jag där och göra???skit tråkigt och inte nå folk och bara slöseri med både tid och pengar.

Idag blir det vin igen men idag blir det inte lika mycket 1-2 glas. för jag har william + att jag ska städa aulan på skolan kl 10 senast.

Nu blir det duschen och sen ska jag väl hämta min son.

bilder kommer sen har inga batterier i kamran

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha att man alltid ska dra sig upp till det där jävla skitstället - Mobergs! :D

2009-04-25 @ 18:13:38
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0