Wira

Vakna av klockan ringde kvart i 8 i morse åå var så trött ville inte gå upp, men jag skulle ju jobba.
åkte till bagaren och hämtatde bröd först, där fick jag vänta 20 minuter på något, NOT så roligt.
men det var riktigt kul att jobba lite på kafét ute i wira bruk och få ihop lite pengar till resan
men fick åka hem tidigare 1 timme iallafall och det var bra för jag saknade William så mycket hade varit borta från honom i 24 timmar allt för länge=/(
.

                                            


Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa ska nog äta middag här, tråkigt att Avi inte är här just nu.
Jag är så sugen på att dricka lite glögg i kväll,  kanske tar en sup ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0