idolkvällen

Annie och Emeli kom hem till mamma vid 5 tiden vi åkte här i från sjugo i sex, bilresan gick jätte bra tills vi hamna i kö, och jag blir så jävla irreterad på alla bilister som håller på att tränger sig, aja stod i kö en halvtimma höll på att missa tiden för halv 8a skulle vi vara inne senast. vi var väl där prick.
vi mötte upp ida utan för mc donalds fick gå runt hela globen för att komma dit vi skulle sitta.
vi satt bakom scen, men det var betydligt mycket bättre platser än vissa som satt högst upp, alla artister och de stog ju där hela tiden så man hade något att spana på.
jag hade funderat innan vad man skulle göra under alla pauser men då uppträde alla gamla idoler så tiden gick fort.
i långa pausen så gick vi till baren, drack dock ej för hade bilen med mig men annie och emelie tog en varsin cider.
och det var kaos ute på rökgården alla trängde sig in och ut folk rökte inne,,usch.
sen när idol var slut gick vi ner till bilen som jag hade ställt i p-hus, men när vi ska åka där i från hade jag ingen biljett, jaha bravo zandra, typist mig. jag hade ju dragis mitt visa kort så det blir en jävligt dyr parkering för mig, för dom dror att jag står där än och jag får inte tag på dom som har hand om det där...roligt få en räkning på flera tusen...NOT
aja vi kom hem vid ett tiden då jag släppte av annie och emelie på stan, efter det vet jag ej vad dom gjorde men jag åkte hem och gjorde mig ordning för sängen, efter som jag skulle upp och jobba.



Lite bilder blev det ju men dom blev inte så bra, har inte så mycket megapixlar i den, vill kööpa en ny..
men bildbevis iallafall;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0