tack yaa

Vill tacka Annie så mycket som var här idag och hjälpte mig med bloggen, skit schysst av henne.

hämtade Annie vid två på skolan åkte hit och fixa med datorn sat kollade klänningar hittade hur mycket fina som helst på asos.com och forever21.com kolla in det.
sen skjusade jag hem henne vid sju tiden, åkte där efter och hämtade mamma på bussstationen skjutsade hem henne sen åkte jag en sväng förbi donken var ju tvungen att få i mig lite middag, inte så gott alls=( man känner sig typ 100 kg tyngre efter man äter skräp mat och jag som ska försöka träna bort mammamagen.fyfy

nej ska gå och kolla lite tv, det är lite tyst här alla sover så gott.

puss och kram


William somnade framför tvn...sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0