resfeber

Thailand




Ja som sagt om 3 veckor åker jag, william, avi, mamma, pappa, mormor, mormors syster ner till thailand och dricker massa paraplydrinkar, det ska bli så underbart skönt att få lite värme
jag har redan börjat förbereda med att skrivit en packlista, det blir jobbigt man måste ha med så mycket till william.
vi ska iallafall bo på karona hotell i karon, tror inte vi åker runt så mycket den här gången när man har en liten med sig får göra det när han blir lite större.

vi åker den 2a jan kommer hem 18jan sen den 7e feb åker vi till gran canaria amadores på hotell vistamar skit schysst hotell allt ingår så det är bara att dricka och äta hur mycket man vill, då kommer man gå upp i vikt=)
men då är det våran familja, mami och papi min syster hennes kille och barnen, håkans mamma, min morbror ja det är en massa fler så det blir skoj.


                                              GranCanaria
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0