dansband


avis moster och kusin kom hit i fredags och läla middag, super gott var det. dom åkte väl vid 7 tiden.
sen vid halv åtta komma mamma och pappa, ÅÅå jag tycker det är så kul när man får besöka.
vi åt iallafall glass, maräng,banan och chocklad sås super gått, sen kollade ví på dansbandskampen,fan fel band vann åxå.
jag har kollat på det för jag känner en i bandet i scotts, skulle nog inte ha kollat annars.

klockan 22.00 tvärr somnade jag, var såå trött, undra varför? brukar inte vara det så tidigt hhmmm

och nu är jág på väg till Angelica vi ska ha lite julfika, jag är lite föresand skulle vara där fem nu är klockan kvart över, men min mage är inte schysst så jag avvaktar lite. vi kommer ha super trevligt=)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0