blandat

  • ÅÅå så glad jag blev idag, fick ett samtal av Maria idag och hon ska följa med ut på juldagen sååå roligt, det var evigheter sen hon var med ute, men man vet aldrig hon kan ändra sig igen=( men jag hoppas verkligen hon följer med.
  • idag har jag haft fullt upp, gick upp tidigt duschade och gjorde mig klar åkte till mamma, där vi åt lite korv, vidare sen till sjukhuset till apoteket och köpa lite saker in för resan. sen vidare ner på stan och köpa det sista, kom hem till mamma igen vid halv 6. vid 6 åkte vi upp till flygfyren för att handla lite och då var vi lite hungriga så vi tog en macka i kafeterian( räkmacka ) sen in och handla, var hos mamma halv åtta kanske då skulle jag färga mammas hår så jag var inte hemma fören halv nio på kvällen, det blev en lång dag.
  • i morgon tänkte jag bara vara hemma och slå in klappar och klä granen, men då ringde Linda här nyss och fråga om jag inte ville följa med till täby för deras bil var sönder, så då tänkte jag åka till täby i morgon en sväng sen måste jag verkligen hem och göra allt in för julen så det blir en stress dag i morgon åxå.
  • Jag har inte träffat Avi nu på flera dagar känns det som, efter som jag kommer hem så sent på kvällen och då sover han redan, fast skönt att det är jul nu och han är nån dag ledig iallafall så vi kan umgås lite=) sen åker vi ju på semester snart och dåfår vi massa tid..
  • tror jag måste ta och sova nu känner mig helt slut, fast det är bara skönt för då sover man gott..

    2 nätter kvar sen kommer tomten

    puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0